torsdag 30. juli 2015

Min første boksoppbevaring

Har forsøkt meg på en boksoppbevaring. Har liksom aldri fått til det med esker etc, men inne på Scrappeland så vardet å lage noe som kan stå fremme oppgaven i gjestedesigneroppg for juli/august. Oppgaven er laget av Ingunn Brunes Ingebrigtsen også i forum kalt Ingunnin. Så jeg har rett og slett brukt hennes mal og ide til pynting selv om den ikke ble helt lik. Har og hørt "at øvelse gjør mester", så da er det bare å fortsette.






Har i flere år sikkert 4-5 år hatt mønsterarkene liggende. Det de var tiltenkt til ble det til at jeg brukte noe annet istedet for så da ble de bare liggende. Syns og det har vært en vanskelig farge å bruke, men nå fikk jeg altså brukt noen av de arkene. Med å rote litt i blomsterkassen min fant jeg og roser som jeg har hatt i mange år, men ikke brukt. I grunn er alt av pynt ting jeg har hatt over flere år, men som ikke har blitt brukt før nå.

Jeg har brukt:

* Bazzill
* Mønsterark fra Chatterbox
* MS punch
* QK alfabet dies
* Blonde
* Bling
* stickles
* Knapper
* Splitbinders
* Roser
* Blomster

Ingen kommentarer: