onsdag 3. juni 2015

Lettersize LO

Mye av det jeg lager om dagen er lettersize LO til konfirmasjonsalbumet til en nevø som konfirmeres april 2016. Jada jeg er tidlig på, men sist jeg gjorde det stresset jeg halvt ihjel for å få det ferdig til dagen.

Begge lettersize Loene er laget i forbindelse med Prosjekt 52 inne på Scrappeland.no.


 Påsken i år var det ikke mye tegn til snø bortsett fra litt flekker her og der. Var og en del regn og vind. Påskeaften opprant med flott vær, og det måtte vi selvfølgelig utnytte. Vi tente opp på bålplassen nedenfor hytta vår, og grillet pølser og koste oss. Christoffer elsket pølser da han var liten, men nå er det ikke like poppis mer. Så når han hev i seg to stk. denne dagen må han ha vært sulten :)


Christoffer hadde som liten  en forkjærlighet for ting som er spennende å leke med, som f.eks sverd og vannpistoler. Her er han 3-4 år, og utevær var det ikke til å leke med vann. Inne er det jo heller ikke så aktuelt, men så kom tante på ideen om at når han skulle dusje (gutten bare elsker å dusje, og jo varmere vann jo bedre) kunne han ta med seg vannpistolen inn i dusjen. Han hadde tross alt fått den til bursdagen sin :) Ikke noe moro når vi andre ikke ble våte, men vi lot som vi ble "redde" så da var det ikke så nøye om vi ikke ble våte :)

Jeg har brukt:

* bazzill
* mønsterark, rester
* QK ande dies
* tre stjerner
* alfabetklistremerker
* stjernestempel

Ingen kommentarer: