torsdag 9. juni 2011

Noen nye bursdagskort




I dag så har jeg brukt dagen på å lage litt kort. Ble noen kort siden jeg våknet 04.00 i morges. Er litt i tullball med søvnen etter nattavakter, så da er det jo ok å kunne å gjøre noe fornuftig. Trenger nemlig litt bursdagskort fremover.



Alle motivene er noen jeg har byttet meg til. Har lekt meg med å bruke glimmermist, distress og H2O på motivene.
Jeg har brukt:

* Bazill.
* Mønsterark fra scrapbook walls; Statue Plaid og Basic Grey; Bittersweet, hand-dipped.
* Fargelagt med distress, glimmermist og H2O.
* Roser.
* Halvperler og bling.
* Organsabånd.
* Sitftemaskin.
* Dies fra Spellbinders.
* Martha Stewart sommerfugl (stor og liten) og gjerde.
* Glimmermist og sjablon.
* Stjernestempel (husker ikke hvem som har laget det, men hun er norsk).
* Charms.
* Sommerfulg og blomst (ukjent hvor de kommer fra).
* Tekst stempel fra Storyteller.
* Liquid pearls og Stickles.
* Knapper og frimerker (husker ikke produsent).
* Cats eye stempelpute på rosene.
* Tiny alpha.
* Glitter fra Martha Stewart.

Ingen kommentarer: