fredag 29. oktober 2010

Gratulerer med ny jobb

Har en kollega som i dag hadde siste dag hos oss på sengepost. På mandag begynner hun på polklinikken, så da ser vi henne ikke så ofte. Derfor har vi gått til innkjøp av en liten gave til henne, og så fikk jeg jobben med å lage et kort. Så da ble kortet seende slik ut: Har prøvd å bruke litt forskjellig som jeg har liggende, men jeg må si at den sommerfuglen fra Martha Stewart har jeg forelsket meg i. Tror nok at den minste størrelsen snart finner vegen hjem til meg ;)

Å bruke glimmermist er moro. Den kan en bruke til det meste og på forskjellige måter. her har jeg lagt blomstene ned, og stått over og sprayet nedover på de. Bildet har fått en behandling med sandpapir for å få en slitt look.

Jeg har brukt:
* Bazzill.
* Mønsterark fra Kaisercrafts og Basic grey.
* Vintage utklippsark.
* Prima blomster og blader.
* Pyntenåler, splitbinders.
* Martha Stewart punch.
* Kakeserviett.
* Blonde.
* Halvperler og bling.
* Stifter.
* Distress.
* Colorbox stempelpute.
* Cosmo cricket tiny alphas.


2 kommentarer:

lise sa...

nydelig kort ♥
flotte farger og jeg liker glimmermist bruken din her :)

pia iris sa...

en overflod av lekker pynt og nydelige farger. et flott kort.
ha en flott helg. klem pia