søndag 14. februar 2010

1 år

Kom litt i siget i går når det gjaldt scrapping. Har scannet inn et års bildet av tor, og gjort det om til svart hvitt. Har og her fulgt en LO laget inne på Prima, men jeg har bare snudd den litt. Siden 1970-tallet bar preg av orangetider (jada jeg hadde akkurat samme farge på min kjole, på mine 1 års bilder, som på klærne til Tor på han sitt 1 års bilder) Derfor har jeg brukt orange på denne LO'en. Er vanligvis en farge jeg ikke bruker som ofte hverken til kort eller scrapping. Som sagt har jeg fulgt et oppsett inne på prima. Jeg har på kartongen brukt en brun stempelpute og dradd litt her og der på den. Dette for å dempe det orange litt. På bildet harj eg brukt sandpapir for å få litt av det slitte preget det utgir. Ellers så er pynten prima swirl og blomster, samt bladene er prima. Blomstene har fått en liten dæsj glimmermist (pearl) på seg. Har stanset ut 1 år i mosegummi før jeg har lagt litt hvit liquid pearls på.

Jeg har brukt:
* Orange kartong.
* Mønsterark (Fiskars, heidi grace designs-baby boy/dots og DCWV-all about boys).
* Prima blomster og swirl.
* QK-alfabet, Magnolia.
* Liquid pearls.
* Glimmermist, pearl.
* Brun stempelpute, versa colour.
* Sanpapir.

3 kommentarer:

Nina sa...

Hei ;) Denne var fin, og veldig morsomt fargevalg. Vi hadde en stressless lignede stol i den orange fargen vi, har omtrentlig 1 års bilde av meg selv i den stolen ;)

lise sa...

kjempeflott LO, lekkert pyntet med rosene!! herlig bilde og jeg liker at du har brukt orange, synes det er gøy med orange og brun på gutteLOer:)

Lillian sa...

Herlig LO!! :-)
Likte også denne under, UNIK, veldig godt.. Flotte farger og pynt som ikke "skjuler" bildet, men snarere fremhever det... Inspirerende! :-)