fredag 16. oktober 2009

Tut Tut (scrappeekspedisjonen oppg.5)

Ukas oppgave var å bruke denne flotte skissen:
Og slik ble min løsning på denne: Å kjøre radiobiler uannsett størrelser er ufattelig stas. Å se at de koser seg, hviner i fryd og er litt pøbel samtidig (må jo kollidere med andre ikke sant ;)?) er jo så artig.
Jeg har brukt:
* My mind's eye- Abbey Road ark,Round and round "Road trip".
* Imaginations- See back.
* Versa Colour-brun.
* Say it in crystals.
* Tim Holtz- sprocket gears.
* Bazzill (tut tut) har brukt bokstaver fra scrappers choice som mal.
* Liquid pearls.

2 kommentarer:

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Takk for besøket og god helg til deg også. Hvis du går tilbake til blogen min, vil du se at jeg har en liten blogcandy gående, den ble lagt ut mens du var innom.

Så mye fint du har laget siden sist jeg var innom, særlig synes jeg julekortet var fint

?? sa...

Takk for besøket i bloggen min.
Denne Loèn likte jeg super godt.