søndag 5. juli 2009

Marius og Tyson

Her er en sliten og trøtt Marius på veg til Bonbonland. Vi hadde 3 timer med kjøring en veg og dro grytidlig om morgenen. Var noen barn som ikke var helt våkne da. Da er det godt å ha sin aller beste venn med seg. Tyson var en fast følgesvenn og var med overalt. Han er fortsatt veldig kjekk å ha, men kan nå ligge trygt hjemme uten å bli med overalt. Jeg har brukt:

* Brun bazzill.
* Maja design- Mina Vännar.
* Fjær.
* Prima blader.
* 66 små roser.
* Glimmermist på rosene.
* Hvit penn.
* Qk-alpha-Washington og tiny alphas.

4 kommentarer:

line sa...

Så produktiv du har vært i det siste, og så dreven du har blit tpå LO'er, du som bare laget kort tidligere...

Her går deg veldig tregt om dagen, inspirasjone er fraværende. Har et bryllupskort på bestilling som må lages denne uken! Ellers har jeg begynt ferie, det er godt - kanskje inspirasjon kommer tilbake da (etter at jeg har fått orden på huset etter hektiske uker!)

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Med ønske om en god, og kreativ sommer!

Her er det kommet masse fint siden sist jeg var innom - det hender jeg er her og titter selvom jeg ikke alltid legger igjen spor.

Elisabeth sa...

Kjempefin lo, likte godt fargene du har brukt :)

Vibeke sa...

Så flott denne var!! Kjempefin:)